Halkan

Nu är halkbanan fixad.
De va ju skitkul. Men va nervös jag va. De va ju lite läskigt när man gasade upp i 70 km/h och ut på plåten tvärnita på komando svänga i en kurva och veja för koner som vi skulle tänka oss va barn.
De gick ju inte alls. Så de va lite läskigt, men nyttigt och få vara med om de så man får lite förståelse hur de kan bli i verkligheten.
Som sagt kul va de. Jag hade en jätte trevlig tjej med mej i bilen. Vi peppade och hjälpte varandra. Så de va kul.
Skulle lätt göra om de om jag oterade de bilen så vi fick.
Men en sak till va läskig. Vi fick klättre upp i en bil och spänna fast oss. Sen roterade de bilen så vi hängde först på sidan sen helt upp och ner. De va en läskig upplevelse.
Sten frågade om jag ville efter som jag va gravid.
Ja, men varför inte? De kan ju inte va nå farligt. Hängde ju där i kanske 5 sec.
Så jag va med.

Nej, de va kul,.
Nu har jag en körlektion på måndag sen ska jag ringa VV själv och boka, Nu skiter jag i körskolan. Få se om jag får kör motorväg på måndag. De har jag inte gjort.
Men annars så ringer jag oc kollar med tider på VV iaf. Vet ju inte när de har nå tider iaf.

Ska ta en dusch nu bloggar mer sen.
Har mycke att skriva nu. =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men kusin är dom inte hårdare om du kör upp privat?

så sa dom till mig att det är bättre när körskolan bokar?? Men jag vet inte om det är skrock

2009-07-31 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0