Furuvik och lite till

Sagt och gjort i dag blev de en ny säng.
Sultan Saluhus tror jag den hette. Men bäddmaddrassen vi skulle ha fanns inte hemma. Så vi får åka tillbaka på torsdag och hämta den.

Efter vi hämtat sängen och åkt i väg med våran gamla så skjutsade Cliff mej till Furuvik. Jag hade lovat Ewa och tvillingarna att gå lite i parken med dom. Så de gjorde jag. Vi kollade på djuren och fikade. Sen vid halv 5 tiden så öppnades himmelen. Shit va de regnade. Men de varade bara i ca 15 min. Vi stod inne i en restaurange undertiden. Efter de vart de hem gång.

Nu har vi ätit tacos. De är mumma de. Nu blir de en film och mys.
Sen blir de till att premiär sova sängen. Har lagt ut några täcken som bäddmaddrass de här 2 dagarna. Går nog bra de så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0