Funderar lite

Är lite sugen på att klippa lugg igen. De va längesen nu. Trivs bra i lugg. Men ibland kan den kännas som om den bara är i vägen. Men då kan man ju alltid sätta upp den ju.

Åh, nu har jag beslutsångest. Lika bra att inte ringa Annie än. =)
Ska nog fundera lite.
Vad ska jag göra?
 Hjälp mej.

Men kolla här. De är ju så fint med lugg.






Vill klippa mej med en gång när jag fått den tanken.
Jag är såååå impulsive. Har alltid varit de. Men de är ju bara hår. De växer ju ut. Eller om jag har färgat de i nån galen färg så tänker jag jämt de är ju bara hår. De går ju att färga över.
Så mycket galet har jag gjort.
Men kul är de.
Så får se då hur jag gör...



Kommentarer
Postat av: Madelene

En lugg ger så mycker mer frisyr!

Jag ska definitivt klippa lugg och färga håret någon dag, men jag tänkte unna mig det i september då jag får min första månadslön :)

2009-07-22 @ 12:47:50
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Madde- JAg tycker de jag med. DE är ju så snyggt. SÅ jag ska nog ta och göra de nån dag jag med. Som sagt ångrar man sej så växer de håret ut igen. Så är de ju bara att sätta upp den om man inte årkar ha den utsläppt hela tiden.

Blir nog en lugg för mej ändå. =)

2009-07-22 @ 17:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0