Duktig

Då har man tränat i dag. =)
Följde med Cliff så han fick träna i dag. Men ombytt som jag var så tränade jag lite jag med.
Körde lite axlar, biceps, bröst och framsida lår.
Är ju så mycket som jag inte kan köra nu när magen är i vägen. =)
Tungt va de. Skulle köra lite bröst i en maskin. Brukar köra med ca 90 kilo på den. Satte på 75 kilo nu och skulle köra. Kunde knappt rubba handtagen. De känns lite så där.
Neej, då tar lätt i kapp de sen. Kan man ju hoppas på iaf.

Får se när jag är redo att börja träna igen.
Men nu längar jag bara efter att bli mamma. Träningen får komma sen.

Snart ska jag och Cliff äta KRÄFTOR... Mumma..
De va längesen. Vad jag kan minnas så har inte vi ätit kräftor i år. Tror jag iaf.
Blev så sugen när jag såg förpackningarna nu när vi var och handlade så kräftor fick de bli.

De kommer bli så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0