De ska bli trevligt

I morgon ska jag hem till Madde och hälsa på.
De ska bli trevligt. Lovade ju att komma förra Fredagen men de blev aldrig av. Glömde bort de. Blev så glad när solen sken så vi drog ju ut på sjön då.
Men i morgon ska jag dit.
Träffa hennes dotter med. Aurora. Hon är ju sååå söt.

Sen ska jag färga Annzo´s utväxt. Och jobba på gymmet mellan 17-21. Så hela dagen är uppbokad i morgon.

Så så är de.
Här kommer lite blider från fredagens båttur.


Min älskling. Älskar dej så Cliff. Du är de bästa som har hänt mej.
Du och jag för alltid.




Här kommer en gamal bild på mej och brorsan.
Men jag tycker den är så fin.


Går inte att neka att vi är syskon.
Bilden är tagen på mormors 70 års dag.


Kommentarer
Postat av: ankan

Naw vad söta ni är =)

När ska vi träffas då? Va ju sjukt längesen =(

Pussen

2009-07-23 @ 11:51:50
Postat av: Emelie

Ankan- Ja visst är de en fin bild? Klart vi måste träffas sanart. De va ju som sagt inte igår. Hur jobbar du nästa vecka då? Jag kan alla dagar utom torsdag. =)

2009-07-23 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0