De är ju kanon

Dom ringde frå körskolan i dag. Får göra risktvåan "halkbanan" om en vecka. Så skönt. Sen så är de bara att boka teorin och uppkörningen.
Ser ett ljus i de hela.
Är ju som sagt lite stressad av graviditeten nu.
Men nu ser de bättre ut.

Ja, annars så har jag varit och hälsat på Madde i dag.
De va jätte trevligt. Men stackarn va ju sjuk. Men hon är ju så envis. Så jag fick komma iaf. Aurora fick jag träffa med. Så underbart go tjej.
Sen så gick jag hem till Annzo och hon följde med till mej. Blekte hennes utxäxt. Så nu vart hon ultrablond. Skitsnyggt blev de. Drog ju även lite i längderna med de som blev kvar.
Så bra blev de.
Nu sitter jag och väntar på att Cliff ska komma hem med mat till mej innan jag ska jobba på gymmet.

Så bloggar mer i kväll när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Super trevligt att du kom förbi, trots att jag är sjuker. Men envis som man är så tänke rjag jobba helgne iaf, har ju fått pencillin nu så det ska väl gå åt rätt håll hoppas jag :) Snart har du ditt körkort, härligt! Jag får ta och hälsa på dig nån dag då jag är lite piggare och inte känner mig full hela dagarna hehe. Kramen

2009-07-23 @ 17:20:31
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Camilla & Jonas

Hört rykten om att lyktstolparna lever farligt på rotskär, hahahahahhahahahahaha =) Kram

2009-07-23 @ 19:24:13
Postat av: Emelie

Madde- Ja, de va jätte trevligt. Klart att du ska titta förbi mej när du piggnat på dej. =)

Du är alltid välkommen. =)

2009-07-23 @ 21:23:12
Postat av: Emelie

Camilla & Jonas- Haha nej då hörde ni fel. Jag ger mej bara på sånnt som är mtt. =) De va våran grind. =)

Han inte räta upp bilen blev lite fel i beräkningarna. Men nu har jag lärt mej av mitt misstag. =)

Men de är ju klart att Christer skulle vara ute och se de. =)

2009-07-23 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0