Då va de måndag och ny vecka

Ja, ny vecka nya tag. Hoppas på bättre väder den här veckan.
Men de ser inte lovande ut. Men hoppas kan man.
Sitter nu med teori böckerna igen. Suck. Är så less. Vill vara klar med de här.
Har en dubbellektion snart. Ska ta bussen in nu kl 12. Hoppas hoppas jag får boka in halkbanan nu. Dom vill bara mjölka mej på pengar känns de som. Man vill ju inte tjafsa i mot så mycke heller. Som sagt dom vet ju bäst när man är redo.
Ska köra med en ny lärare i dag. Hon är helt nyutbildad.
Får se hur de går då.

Clff han är hos sin mamma och river rastgårdag med Kjell. Han va inte super glad för de. Tror inte han va så sugen på att göra de. Men men man ska ställa upp på sin mamma. =)

Ja, nu kom regnet. Suck. Vill inte ha nå mer regn nu. Fan, jag som ska gå till bussen. Åh, va less jag blev nu.
De rigtigt öser ner med.
Då kommer nog Cliff hem snart igen om jag har tur.

Nej, nu lär jag plugga lite till så jag kan börja göra testen på datan sen. Vill inte göra dem nu när jag känner att jag inte har koll på allt.
Tävlingsmänninska. Gillar inte att ha fel..
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0