Då va de dax igen

I morgon ska jag till BM igen. Och nu ska Cliff följa med för första gången. =)
De känns skönt. Han har inte kunnat följa med tidigare för han har alltid jobbat.
Men nu så.
Vi ska vara där kl 9:00 i morgon bitti. Så vi lär nog ställa klockan i morgon bitti.
Man har ju ändrat lite på rutinerna nu. Vi går inte och lägger oss före kl halv ett längre.
Och sover till närmare kl 10:00 varje morgon.
De är nog lika bra att ställa klockan. =)
Hoppas hoppas att solen skiner när jag slår upp ögonen i morgon. Jag önskar verkligen att den gör de.

Men nu lever de om ordentligt i magen min. Har faktiskt inte haft nå ont i revbenen i dag. De är första dagen jag slipper de på ja, säker 3 veckor nu.
De har varit riktigt skönt att slippa. =)

Nej, nu börjar Unga mödrar igen.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Skoj med bm besök.. man saknar faktiskt det lite granna nu! :) Kommer i håg hur man längtade till nästa besök när man nästan bara hunnit ut genom Helenes dörr hehe! :)

Men det är ju för att det är så mysigt att få mäta magen och lyssna på hjärtljudena..



Jo visst kan jag det! :)

Det är mycket koder och sånt men när man väl suttit ett tag så klickar det mesta för en! :)



Krams Krams

2009-07-09 @ 23:06:46
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0