Borta bra men hemma bäst

De är så sant som de är sagt de.
Klart de är kul att komma bort lite. Men va jag längtade hem till min Cliff och min säng.
De är klart att de va kul att komma till Vannsetter och träffa Majsan. De va jätte trevligt.
När man kommer bort så där uppsakattar man de man har hemma så mycke mer.
I Grannbaraken som vi bodde i finns de varken rinnande vatten eller vanlig spis eller tv.
De är jätte enkelt. Ute dass va de med. Usch som sagt en dag räcker gott och väl.
Men självklart gick vi in till Majsan och duschade, gick på toa och hämtade vatten.
Majsan bor i en "vanlig" villa. Jätte mysigt hus. Mitt ute på landet är de. Hon har två grannar där hon bor. Sen en massa kossor fanns de där med.
 Tog med mej kameran. Men knäppte inga kort. Vet ej varför. De va ju dumt.
Annars hade jag kunnat visa va mysigt de är.
Lovade att komma upp när vi fått barn. Hon tycket de skulle bli så kul. Hon hade ett namn förslog med, Meli. De tycket hon va jätte fint.
Jo, de är de. Men nej, jag vet inte.
Ska fundera över de.

Va runt och shoppade lite med. Ett par skor, gardiner till barnrummet, en nalle phu body och en massa mer. Ska ta lite bilder senare.
De vart så bra med gardinerna. Dom va super söta. Panellängder med en massa figurer från Disney. Dom var vita med figurerna. Blev ljust och fint i rummet.

Skorna jag köpte är inte alls jag. Trodde aldrig jag skulle köpa sånna. Men när jag såg de så tänkte jag, varför inte och provade de. Super sköna 99 kr. Så dom fick de bli. De ser ut som jag har pygmefötter i dom. De är storlek 36 på dom, och jag kunde ha dom. De är inte varje dag jag ka ha 36. De är ju så olika på skor de där.

Nu sitter jag bara och väntar på att Cliff ska komma hem så jag får slänga mej i hans armar och pussa på han.
Är ju jätte många timmar sen jag fick träffa han. Ända sen kl 7:45 igår. =)
Jag fick ett sånt gulligt mess av han i går kväll. Lite romantisk kan han vara. Min älskling.
Nu är de ca 30 min tills han kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0