Bakar lite

Vilken självdisciplin jag har. Satt nyss och beklagade mej inför Cliff att jag inte vill gå upp nå mer i vikt nu. Tycker att de räcker med min kilon jag har lagt på mej.
Men sen vart jag sååå sugen på att baka. Började kolla vad vi hade hemma. Sen slängde jag i hop en sockerkaka.
Snacka om att jag inte har kontroll över mej själv. =)
Men tänk så gott med nyakad sockerkaka och ett glaskallmjölk. Mumma.
Hade hellre velat baka kanelbullar, Men jag orkar inte handla.

Men i ett sånt läga om jag hade haft körkort så hade jag åkt och handlat. De kan jag lova.
Jag är så envis. Cliff får sätta stopp för mej många gånger han.

Så de är tur jag har han. Annars hade jag kanske rullat fram nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0