Åh, äntligen

Nu har jag äntligen fått bokat in halkbanan. Så de känns jätte bra.
Får se hur de är då. Alla säger att de är jätte kul. Och de kan jag tänka mej. =)
Så de ser jag fram i mot.


Ja, själv så har jag haft fullt upp i dag.
Ställde klockan på 8:00. Vaknade självklart innan klockan. De gör jag jämt när jag vet att jag ska upp.
Sen så hade jag körlektion. Gick galant.
 Efter den så tog jag bussen till Marianne. Där va de fullt upp med att bygga hundrastgårdar. Cliff och hans morbror Kjell jobbade för fullt. Sen bar de av till Valbo. Jag och Marianne skulle in och hämt bäddmadrassen. Men den fanns inte. Dom skulle få in  den på söndag. Suck. Sitter vi och åker ut i onödan. De hade blivit fel på leveransen.
Så då får vi åka ut på söndag igen.
Men jag hittade iaf ett jätte bra madrasskydd till våran madrass så de köpte jag.
Sen hittade jag en mysdress som jag ska ha när vi åker in på BB hade jag tänkt. En svart, och en amningsBH. Så nu har jag en sånn med.
Inte mycket kvar på min inköpslista nu. Tur de. Pengarna bara rinner i väg nu.
Nu ska jag ta och vila lite. Har ett fruktansvärt tryck mot revbenen nu. Känns som om nått ska gå av snart.
Så hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0