Vilken dag..

Hann bara hem från jobbet så skulle jag i väg igen. Mamma kom och hämtade mej så åkte vi till brorsan. Där fikade vi lite sen lekte jag med Savannah. Hon måste vara världens gladaste unge.
Hon är jämt så glad. Bara skrattar och försöker prata hela tiden.
Sen åkte jag och mamma och handlade lite pressenter till Savannah. Hon fyller ju om 2 dagar.

Nu ligger jag i sängen med datan i knät. Måste sova snart. Ska jobba i frukosten i morgon. Ska öppna med Malin. Då börjar jag kl 5:00
Så nu är de nog lägg dax.
God natt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja hon är världens underbaraste !! Glad för det mesta men hon har sina stunder hon med hehe :D Då är humöret ej på topp hos fröken :)

2009-01-19 @ 22:48:23
URL: http://shamai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0