Syrran och Casper

Ringde syrran i morse så vi var och åt på Sibylla. Fy, Emelie. Men gott va de. De fanns inget hemma så jag orkade inte gå och handla sen hem och laga mat. Va för hungrig för de.
Så de va en snabb lösning. Men sen va vi på en lång promenad, jag arah och Casper.
Så där brände vi några kalorier, av alla tusentals våran lunch bestod av. =)
Men jag kanske ska ner på gymmet. Får se om jag orkar.
Åh, Casper han är ju så underbar den hunden. Han stavar sitt namn Kazper igentligen.
Men jag gillar inte den stavningen riktigt.
Nu sitter jag i soffan med mina katter och kollar på Top model 10. Repris.
Får se vad som händer i kväll. Kanske blir Kungshallen.
Annso är nog lite sugen på de hon.
Syrran och Linnea kanske också skulle dit.
Kan hända att man hamnar där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0