Stöd vila...

I dag blev de att jag tog en stöd vila på 20 min när jag kom hem. Öppnade ju i frukosten i morse. Ska göra de i morgon med. Då börjar man kl 5:00.
Men sånn tur är så får jag åka med Malin. Klockan kommer att ringa 4:10. Mitt i natten. Men hade jag inte fått åka med Malin så hade jag varit tvungen att ta bussen som går 4:25. Så då hade jag fått gått upp ännu tidigare. 

Ja, ja. jag har ju valt de själv. Så de är inge synd om mej
.
Men jag saknar min Cliff. Kommer inte se han för än på Fredag. Eller ser han gör jag ju. Men då sover han. Så de är lite tråkigt.
Saknar han nå grymmt. De är så tråkigt utan han.
Tur att jag har mina katter iaf. Lite sällsap i sängen när jag ska sova.

Såg att de ska vara en dokumentär om Viktoria Silverstet i kväll kl 22:40 på 4:an. De måste jag spela in. Hon är ju så cool. Eller konstig kanske man ska säga. Men jag måste ju bara se de. Höra henne prata på sitt svenelska. =)
Men jag orkar ju inte va vaken ända till 22:40. Så de är tur att vi har en inspelningsbar digitalbox. Cliff är smart han som kommer på att man ska ha en sånn.

Åh, Cliff skickade i väg våran kamera på lagning i går. Äntligen. Jag tappade ju den i golvet ik sommras. Han knappt ha den i 2 månader. Jag är så grymmt klantig.
De går ju och knäppa med den n med. Men de finns ju ingen blixt.
Men snart så.. =)
Älskar Cliff så grymmt mycket.



♥Cliff och Rocky♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0