Söndag

En riktigt bra dag. Klev upp i skaplig tid. Var ut på en promenad på 1 timme.
Sen gick jag hem till Camilla och blekte håret på henne.
Kanske skulle sattsa på frisör yrket.
Nu har jag dragit slingor och blekt håret på 3 st på mindre en 1 vecka. =)
Ja och sen blev de hymmet igen. Idag blev de triceps och bröst. Sen 45 min kondition.
Riktigt bra.
Nyss ringde svärmor och ville börja träna med mej och sen ringde Camilla kusin och ville samma sak. =)
Populär ja. Många vill träna med mej.  =)

Imorgon börjar man jobba igen. Åh. Vill inte riktigt de.
Suck.
Men de är ju bara en dag sen är jag ledig tisdag.
Så då känns de lite lättare.

Snart börjar ett nytt program på 4:an.
Snillen snackar. De verkar skoj, så de ska jag kolla på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0