Shopping!!!

I dag var jag och Camilla in till Valbo köpcentrum.
Hittade en super fin ljuslyckta. Och en massa annat fint. Tex svarta sängkläder, 2 st träningsbyxor och lite annat.
Men de va ju sååå mycket folk. Kevin, Robin och Alice från Idol va ju däe och sjöng och singerade skivor.
Jag har nog aldrig sett så mycket folk där.
Vi va in i Mio´s nya butik. Den va jätte fin. Jätte snygg lokal.
Hittade jätte mycket jag ville ha där. Tavlor och lite annat.
Tänk om man hade obegränsat med pengar, så mycket roligare man skulle ha. Köpa precis vad man ville ha.
Då skulle jag inte göra annat än att shoppa. =)

Nej, snart kommer Camilla och Jojje.
Måste nog ta och byta om nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0