Så va de lördag.

Sitter och äter lite glass.. Supergod. Trippel choklad tror jag den hette. =)
Jag inväntar tjejerna.Lite förfest hos oss. Vi ska på utflyttningfest hos Jenny Ek. De kommer nog bli skoj.
Sen blir de nog Kungshallen. Brukar sluta där.
Har haft riktig beslutsångest för vilka kläder jag ska ha.. De är som vanligt de.
Tycker att jag inte har nå kläder ändå kan jag inte bestämma mej. Suck..
Köpte ju inga nya igår heller. Blev en annan utgift på 1000 kr jag inte riktigt hade räknat med.
Ja, ja.. Så är de.
Nej, nu kom Annso.

Kanske blir bio i morgon. Här hemma på Rio bio. Va en bra film där i morgon.
Nej, nu ska jag va lite trevlig..
Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0