Så sjukt trött.....

Ja, de är inte lätt. Är sjukt trött. Klockan ringde kl 4:00 i morse. Hann heller inte ta någon stödvila när jag kom hem.
Utan de va bara att hoppa in i duschen sen bar de av till brorsan och hans familj. De va ju ett års kalas. =)
 Fick en massa gott fikabröd och smörgåstårta.
Måste fråga Emma om hennes recept. Den hon gör är såååå god. Mums.
Nu är de Top model 11. Sen ska jag sova.

I dag han jag faktiskt hem innan Cliff åkte. Så jag han träffa han i 10 min innan han skulle åka.
Saknar han nå grymmt.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Håller med om att smörgåstårtan var super god, men inget slår hennes vaniljbullar hehe :)

2009-01-27 @ 23:13:15
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0