Ny vecka nya tag

Ja, så är de. =)
 Jag har nyss kommit hem från jobbet.
De va Jenny som körde bussen. Har inte träffat henne på länge nu så vi pratade lite skit.
Jenny är rolig hon. Alltid lika glad och full av energi. =) Skt snygg i håret va hon med.

Men som sagt helgerna går alldeles för fort.
Hinner inte alls allt som jag har tänkt.
Men jag började faktiskt plugga teori i går. =)
Så de känns bra. Ska plugga lite till i kväll.
Camilla ringde nyss och sa att hon skulle maska i dag. Så jag får träna själv. Inte gör de mej nå. Tränar bra själv ja. Då går de unnan. Men visst är de roligare att träna med någon. Men de finns alltid någon annan man kan prata med på gymmet.
Men va de någon som kollade på 5:an kl 21.00? Tror de hette En trollkarls hemligheter.
Alltså va lurad men blir. Så simpla tricks.
Cliff satt och gissade på alla trick. Och rätt hade han på alla. Duktig han.
Nej, nu ska jag nog plugga lite till på teorin. De va faktiskt kul. Så mycke roligare och sitta vid datan och läsa än att sitta med en bok. Tur att de finns datorer. =)
♥ 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0