Nu känns de bra igen.

Nu har jag kommit igång med träningen igen. Känns så bra. Nu ska jag verkligen ligga i och köra seriöst igen.
Jag mår så mycket bättre när jag tränar. Körde ungefär 40 min styrka och 50 min kondition idag. Så nu är jag på G igen.
Ska ner imorgon igen. Så nu är de hårdkörning som gäller. Måsta bara försöka att äta lite nyttigare också. Kommer att märka resultat så mycket fortare då.
Men jag har ju ingen riktig karaktär till de. Finns för mycke frästelser för de. Träna går bra. =)
Undra vad man ska äta i kväll då? Blir de nå nyttigt? Får se vad Cliff vill ha. Kinamat är jag sugen på.
Ja, ja får se..
Ska nog kliva upp tidigt imorgon och ta en riktig långpromenad. De skulle vara skönt. Innan frukosten.
Måste ju ställa om sej nu. Börjar ju jobba på måndag igen.


Jag laddad för gymmet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0