Nästan själv..

Ja, då åkte man med 4:25 bussen i morse. De va jag och en till dam på bussen. Så jag var inte helt själv som jag trodde.
Men de är inte mänskligt att kliva upp så tidigt.
Fast de blir samma visa i morgon med.
Jobbar fruksot då med.
Men jag väljer ju de själv.
Ja, ja nog pratat om de...
I dag så färgade jag och Camilla håret.
Camila blev jätte fin. Så fint med slingorna. Kul att hon vågade göra något nytt. =)
Och jag körde på samma som förr. Men nu drog hon i kopparslingan en gång till. Så nu syns den väl. Så de blev läckert.
 Har tyvärr ingen kamera hemma så jag kan inte lägga ut någon bild. =(

Ja, Camilla hade med sej sin kamera i dag så nu har jag fått lite nya bilder från nyår..=)
Ska kolla på dom nu och de finns nå fina bilder att lägga upp..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0