Jobb och åter jobb..

Sitter på jobbet och har så tråkigt. Konferensgästerna är inne i sina salar och har föreläsningar.
Själv sitter jag har och har nyss drukigt lite the, och vill hem.
Har kommit på att ett kontorsjobb skulle inte passa mej. Jag blir så rastlös och trött av att bara sitta framför en data. Jag vill arbeta med kroppen ja..=)

Men de är ju kul att få variera lite på jobbet. I dag jobbar jag här på konferensen och i morgon och på torsdag jobbar jag frukost och på fredag på städ. I går var jag Husfru. Så de är ju roligt. Mindre kul är de ju att kliva upp kl 3:45 i morgon bitti.
Men, men jag slutar ju tidigare.

Sen ska jag hem och färga håret. =) Jippi.. Äntligen de behöver jag nu. Har en fruktansvärd utväxt.

Ja, ja. Men lite irreterande att jag inte kan Centrera texten på datan på jobbet. Skumt.. Undra varför? 

Nej, ska jag gå upp och fixa fram fika till mina gäster nu kanske? Har Korsnäs här. Alla utom 2 pratar engelska. De är mindre roligt. Jag får tunghäfta när de frågar mej något. Men jag förstår vad de säger. Fast jag är sämre på att prata. 
Nej, nu kallar jobbet... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0