Ja, de va de.

Sitter nu i soffan har nyss ätit.
De tog längra tid än jag räknat att göra om naglarna. De blev vita tippar med en blomma på vardera ringfinger.
Blev jätte fint. ska lägga upp en bild sen. Orkar inte nu. =)
Ska åka till Peter och Emma snart. Mamma messade och frågade om jag ville följa med.
De blev inge promenad till Annso. blåser så jävligt. De är bara 2 minus men så kallt ändå. Brrr..
Funderar om jag ska träna i dag än då. Vill ju. Men jag tror inte jag hinner. Camilla kusin skulle nog komma över sen.
Så tiden räker inte till. Får vänta till imorgon. Men då jobbar jag på gymmet med.
Så då hinner jag bara hem från jobbet och ner til gymmet.
De är inge ansträngande jobb precis. Så de är lungt. Jag mår så mycket bättre när jag tränar och håller igång. Märker en grymm skillnad.

Ja, ska jag hinna göra något innan jag ska till Brorsan.
Laddar upp en bild snart. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0