Gymmet

Idag var jag ner på gymmet och körde ett hårt bröstpass. Så imorgon kommer jag nog ha lite träningsvärk,
Men de är ju bra. Då vet jag att jag har träna hårt. =)
Nu är jag taggad.
Vet inte hur jag vill göra med tjejträningen. De är många som har frågat om den. Men de tar ju så mycket tid av min fritid.
För de första så om jag lägger den på samma tid och dag som förr så betyder de att jag måste sluta tidigar från mitt jobb för att hinna till gymmet. Plus all planerin. Så kanske vi kör 4 gånger som de andra gångerna. De betyder att jag är uppbokad de söndagarna fram över.
Åh, jag vet inte hur jag ska göra.
Samtidigt är de så många som uppskattar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0