Fullt upp.

Igår hade jag fullt upp hela dagen Började morgonen med en promenad til Annsofi.
När jag kom hem var de bara hem och vända. För då skulle vi hem till brorsan. Åkte dit och gosade med Savannah. Hon va på strålande humör. Så glad och go.
När jag kom hem var de åkte jag och Cliff till hans mamma. Där gosade jag med deras 3 hundar.
Sen när jag satt vid datan skrev Mackan på msn til mej. Han ville komma över på kaffe.
Sagt och gjort han kom så vi drak kaffe och åt kladdkaka med vaniljglass. Mumsigt va de.
Sen ringde jag över Annsofi så vi 4 kollade på en film.
Max Payne hette den. Den va bra.

De va min dag de.
Och där emellan han jag plantera om några blommor, städa i tvättstugan, tvätta och städa i tv-spels rummet.
Hann med en hel del igår.
Undra om jag kan vara lika duktig idag med.
Ska nog ta en promenad till mamma snart.
Ska bara läsa lite skvaller i Klick först och ta en dusch.
Sen blir de en städdag idag med.
Ska nog börja plugga lite på körkortet med. Känner att jag måste komma igång nu.
Har ju en Dodge garaget. Undra om jag får övningsköra den i vår? Jag och svärmor.=) Skulle inte tro de va? Men lite häftigt de skulle vara.
Skulle inte våga de.
Men när jag har fått mitt körkort då ska jag köra den. Om Cliff till låter de vill säga. =)


Vintern är så fin. Så länge de är minus grader och snö.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0