Ett pass avklarat..

Ja, då sitter jag här i gen med datan i knät.
Kom nyligen hem från gymmet. Blev kondition i dag. Och lite styrka. Känner mej inte 100 % frisk så jag tog de lugnt.
Men när jag var på väg hem så kom de fram en kvinna som jag känner sen förr. Hon hade aldrig tränat på vårat gym tidigare så hon ville ha hjälp med öviningar. Så då va de bara att ställa upp. =)
Kvar yttligare 50 min för att instruera henne och hennes vännina.
Fick visa lite av varje.
Men, men så är de.
När jag kom hem igen så va de bara att stryka skjortan och västen till i morgon. Ska jobba eftermiddag på konferansen. 


Kollar på Bonde söker frus bröllop nu. Sååå romantiskt. Och vilken fin klänning hon har valt..
 Åh, undra om och när jag ska få gifta mej? ♥
Mysigt. Bara att få planera in för ett bröllop. Åh.. Va roligt..
Va sugen man blir när man sitter och kollar.
Ja, Cliff du och jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0