De blir inte alltid som man tänkt sej

Har bara haft en lat dag i dag. Suttit och kollat runt på internet och legat och kollat på tv.
Men gymmat de har jag. Körde ett hårt och tungt armpass. Både biceps och triceps. Och lite kondition.

Cliff har lagt in ett körkortsprogram på min data i dag. Så nu ska jag börja plugga. Ska bara kolla klart på mitt favorit program Miami ink. Sen så. Inga undan bort förklaringar nu. Måste börja nån gång.
Ska betala in så Mamma och svärmor får gå en handledarutbildning.
Nu ska jag se till ha komma igång den här gången och se till att få mitt körkort.
Nu är de dax. Har ju inte varit så lätt när jag inte har haft nå pengar till de som många andra. Mamma och pappa betalar.
Sånn tur har inte jag. Här får man fixa pengarna själv.
Som de ser ut i dag så går alla pengar till hemmet. Men nu lär jag prioritera. Och de ska jag.
Brorsan lät sugen på att börja han med. De är ju bra. Då kan vi peppa varandra. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0