Cliff du är bäst!

Han inte blogga igår. Jobbade först, sen var de bara i väg och jobba på gymmet till 21:00.
På gymmet var de inte en lugn stund. Full fart hela tiden. Folk skulle betala medlemsavgiften, så blev de dopingavtal på de. Så kom nytt folk som skulle bli medlemmar och folk skulle köpa träningskort. Nu är de nyårslöftena som har kommit igång.
Inte nog med de så vart de fullbokat i solariumen. 1 ledig tid fanns de på hela kvällen sen var de fullbokat i båda solariumen från kl 17-21. Så de va körigt. Men de är då de är kul att jobba när de händer lite.
Sen kom de in en kille som inte kunde svenska, han ville veta hur de fungerade men gymkorten och allt. Nej, tänkte jag. Nu ska jag förklara allt på engelska. Åh, jag som är så dålig på att prata engelska.
Men då såg jag Rikard. Räddaren i nöden tänkte jag.
Och ropade på han.
-Snälla Rikard kan du förklara för han hur de fungerar?
-Absolut svarade han.
-Åh, tack.
Så skönt. De är ju så svart att hitta ord och formulera sej.


Men de bästa på hela dagen hände när jag kom hem. Då kom Cliff in till mej men den liten platt vit sak i handen.
-Här älskling sa han. En sen julklapp till dej från mej.
Vad är de där tänkte jag först. Sen såg jag. En bärbardata. =)
Åh, jag blev sååååå glad. Nått som jag verkligen behövde och ville ha.
Han är helt underbar min Cliff.
Min andra var så trasig och gammal. Så nu har jag en nu jätte fin.
Älskar Cliff över allt annat.
♥ 

Kommentarer
Postat av: Klas

Bild tack

2009-01-09 @ 12:02:46
Postat av: ankan

Snäll karl du har då =)

2009-01-11 @ 22:13:14
Postat av: Emelie

Ankan- Visst har jag? Han är så snäll så.. =)

2009-01-12 @ 15:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0