Bra start på nya året.

Ja, idag har jag varit duktig. Började morgonen med en långpromenad med Annso och hennes hund Electra.
Sen när jag kom hem plockade jag bort allt julpynt. Bytte alla gardiner. Så skönt nu är allt borta.
Sen blev de gymmet. Jag och Camilla körde ett Bicepspass sen blev de kondition.
Så nu är jag i gång igen. Känns bra de.
Bestände att vi ska köra imorgon igen.
Nu sitter jag i soffan och kollar på Yrrol.
Den är rolig den. =)
Funderar på om jag ska ta och byta sängkläder också. Skönt och ha allt gjort.
Snart börjar man ju jobba igen. Dagarna räcker inte till då.
Ja, men nu slutar ju Yrrol med.
Lika bra att ta sängkläderna med. Japp, de gör jag..

Ännu en bild från nyår.
Jag och Annso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0