Utmanad!

Jag har blivit utmanade av Louise.
Regler för utmaningen: -Gå in i mappen "mina bilder" -Gå till sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den aktuella mappen -Lägg upp bilden på bloggen och skriv något om bilden -Utmana 6 personer och tala om för dem att de är utmanade.

Här är min bild.


Den här bilden är tagen på en personalfest som vi hade på jobbet. Themat på festen var musik.
Och vi ka föreställa Pink ladyies och Dany och Sandy från filmen Grease.
De va hur kul som helst. =)
Och jag utmanar:
annzo
sexybabey
Bella
Shamai

JAg utmanar bara fyra st. Läser inga fler bloggar. =)
Lycka till..




Kommentarer
Postat av: louise

vilken snygg bild du. ;)

2009-02-11 @ 15:19:47
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0