Step Up

I dag va de filmkväll med Annso och Elektra.
Vi åt fruktsallad med äkta vaniljglass och kolladen på Step Up.
Så jävla bra film. Tänk om man kunde dansa som dom. Önskar jag kunde de.
Kanske ska ta och börja på en dansskola.=)
He he..
Nej, men kul vore de.
Nu väntar jag bara på 3:an. Men Annso hade kollat upp när den skulle släppas.
Jag höll på att smälla av. Den kommer 2010.
Jo, de är sant. Vänta ända till 2010. Så tråkigt.
Nu sitter jag och kollar på Lyxfällan sen blir de sängen och kolla på Step Up 2. =)
Kanske orkar vara vaken ett tag i dag. Spm i 1 ½ timme efter jobbet.
Är ju dessutom ledig i morgon.
Men jag jobbar ju hela helgen. Och de är asmycket på hotellet. Suck!
Nej, jag ska vara glad att jag har ett jobb.
Och snart får jag träffa Cliff.
Shit vad jag har saknat han. Min älskling.
Älskar han sååå.



En ganska gammal bild på Cliff.
Men så fin.
Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0