Oj, oj..

Nu har jag inte bloggat på ett tag. Har haft fullt upp i helgen. Har knappt öppnat datan.
Bjöd över en massa kompisar i lördags på tacos. Vi var tio stycken som åt. hade jätte trevligt.
Kl 20 gick vi tjejer vidare in i tv-rummet och kollade på Melodifestivalen. De va väl inge vidare. Ingen kanonlåt direkt. Kan inte fårstå att Carolina Af Ugglas eller vad hon heter gick vidare.  Vilken skitlåt. Och hur ser hon ut?
Men, men alla tycker ju olika. Men tur är väl de. Får se om de blir bättre nu på lördag.=)
Men trevligt hade vi. Nästan alla gick vidare till Skutan vid tolvtiden. Själv skulle jag upp och jobba.=( Så de blev sängen för mej.
Får se vad vi hittar på nu på lördag. Vart vi ska vara och så. Kanske blir hos oss igen.=)

Snart är de gymmet som gäller. Ska nog köra lite styrka i dag. Lite armar känner jag för. Ska höra vad Camilla tycker.
Måste lägga in bilderna från lördagen på datan. Har inte gjort de än.
Får se om jag tar mej tid i dag.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Älska Caroline af Ugglas !!! :)

Snälla snälla, lyssna jag tror på dig den låter är as bra. Hörs i morgon kram

2009-02-09 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0