Ny vecka.

Fy, vilken dag. Va inte alls nå kul på jobbet i dag. Usch. Ville bara vända och åka hem.
Nu längtar jag verkligen till sommar och semester.
Men de är ju ett tag kvar. =( De är klart att jag är jätte glad att jag har ett jobb. Skulle inte vilja vara arbetslös i dax läget.
Men ibland känns bara allt jobbigt. Helst nu när jag vet att jag ska jobba hela helgen med.
Ja, ja så är de.
Nog, skrivet om de. Har kommit på att de är en person "en idiot" som läser min blogg bara för att komma åt min kompis. Sånnt jävla kontrollbehov så han har letat redan på min blogg för att kunna läsa här vad hon gör om dagarna. Sån sjukmänniska.
Så jävla irreterad på han.. Sluta lägg dej i hennes liv.
Åh, va less jag blir..

Nej, nu måste jag sluta skriva om de här. Blir så arg.

Men jag är så glad för min svärmors skull. De gick jätte bra för henne på utställningen med hennes Frallor.
Här kommer en bild på dom.
Så underbart söta. Beda och Gert heter dom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0