Mys, mys.

I går va vi bort bjudna till Marianne och Christer på mat. Jätte trevligt va de.
Vi var 4 par som va där. Och god mat fick vi. =)
Marianne gör alltid god mat.
Va väl där till strax efter kl 12. Sen gick jag och Cliff vidare till Skutan. De va inte mycket folk men trevligt folk va de där.
Halva min släckt va där.=)
Två farbröder Roger  och Örjan och kusin Mange.
Och lite annat folk. Stod i baren hela kvällen och pratade men en massa trevliga människor. Rikard vilken stjärna. Bjöd halva skutan på drinkar.=) Undra hur mycket han brände i går ja. Pojken med guldbyxorna. =)
Och Cliff kunde ha fått åka polisbil i går. De va såå nära.
Va en jätte dryg och otrevlig kille på Skutan som Fred fick slänga ut flera gånger. Han gick fram till folk och va så otrevlig och kaxig. Så till slut lessna Cliff på han. Så han tog tag i killens krage och släpa ut han. Precis när han släppte killen och skulle spöa på han såg Cliff polisen i ögonvrån.
Polisen kom fram till Cliff och trodde att Cliff bara släpat ut han till dem.
Tur va väl de.
De slutade med att killen fick på sej handklovarna och fick åka med polisen.

Att en kille ska kunna förstöra så mycket för så många.

Jag själv tycket han va så jävla obehaglig. Stod och stirrade på mej som fan. Så äcklig såg han ut med. rakad och en massa tatueringar och ärr överallt.
Helgen innan va han där med och fick stryk av en annan kille.
Vad ska han dit och göra? Bara förstör för alla andra.

Men när han försvann så blev stämmningen bra igen. =)

Skit trevligt hade jag. Riktigt trevlig alla ♥-ans dag.
Cliff Karlsson jag älskar dej så mycket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0