Lördagen över.

I går va de lite fest. Va hem till Jenny Ek på fest. Spelade lite Guitar Hero. Sen blev de Kungshallen Där va de väl mindre roligt. Eller de va ju mer folk än vanligt där. Dj:en körde bara dansbandslåtar. Så de va väl dansbandskväll tror jag.
Jag och tjejerna åkte hem vid ett tiden.
Nu sitter jag i soffan och väntar på att Körslaget ska börja. Missade ju finalen i går.
Och nästa helg börjar Melodifestivalen. Så då är de bokat hemma hos oss varje lördag fram över. =)
Cliff tyckte att de va mindreroligt.
De första han sa när jag sa att Melodifestivalen börjar igen va:
- Men de va ju nyss ju.
Förstod att han skulle säga de.
Nej, så de blir tjej kväll hemma hos oss varje lördag i ca 5 veckor fram över. =)

Och inte kom jag i hår att knäppa nå kort i går heler. Nu när vi fått hem kameran igen.
Eller de va ju inte  så mycket att knäppa på heller.

Och i kväll blir de bio igen. Twilight tror jag den hette.
Så hoppas den är bra.




Som sagt de tar ju ett litet tag innan filmen kommer til Rio Bio. Men de är värt att vänta.
Den som väntar på nå gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0