Ja, då sitter jag här igen.

Jobbar på konferensen igen. Är lite, lite och göra nu. Så då passar jag på att blogga lite.=)
 Snart blir de ju full fart igen.
Och full fart. De är de i mitt liv nu.
I morgon fyller mamma 50 år. Grattis grattis mamma. Så i morgon blir de kalas.
Måste städa massa i dag. De behövs verkligen i min villa nu. 
Sen på lördag har jag bjudit hem folk på tacos. Vi tjejer ska kolla på melodifestivalen. =) 
Tror inte grabbarna vill de? =)
Har messat min kusin men inget svar. =( Är ju så nyfiken om dom fick lägenheten igår. Kan ju inte ringa henne heller. Hon får inte ha mobilen på sej på jobbet. Så de är bara att vänta. 
Kanske kan ringa till hennes jobb. Nej, jag vill ju inte störa. Men nyfiken är jag. 
Åh, nu vill jag hem. Känner inte alls för att jobba. 
Någon som har ett nytt jobb till mej?
Sugen på att göra något annat nu. Känns som jag inte kommer längre här. 
Kan typ alla avdelningar. Och årets medarbetare har jag ju redan blivit. =) Jag är duktig ja. =)
 Nej, man kanske ska ta att åter gå till jobbet nu.. Suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0