Fullfart!

Vilken dag. Vaknade före nio av att jag hörde min telefon ligga och burra i köket. Gick upp och kollade på den.
De va mamma som hade ringt. Och skickat mess. Frågade om de va okej om de första kommer kl 10:00.
Oj, oj tänkte jag och kollade på klockan. 9:15. Inte duschat, bäddat sängen, inte plockat undan disken från igår och inte ätit frukost. Och inte plockat in matsalsbordet till köket.
Ja de va bara att snabba på de.
Men jag hann. Till och med att platta håret. Eller frukosten hann jag inte med. Blev smörgåstårta till frukost.
Ja, de va full fart och mycket folk. De sista gick kl 19:00.
När de sista gick så va de bara att gå ut och skotta. Cliff var på gymmet så jag fick fixa de.

Så nu är de bara att ladda om till morgon dagen.
Jag och Camilla var i väg och handlade till Tacosen idag. De blev en hel del mat. Ska sätta Cliff i jobb i morgon när jag är på jobbet. Han får ta att börja hacka lite grönsaker. Annars blir de lite stressigt för mej.
Vet ju aldrig hur länge jag jobbar ju.

Nu sitter jag i soffan och kollar på Let´s dance. Magnus Samuelsson. Vilken kropp han har. Wow.
Och så grymm på att dansa.
Nu väntar jag bara på att få se Morgan. Min favorit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0