Effektiv..=)

Ja, de är jag upp i dan i dag..
Har hunnit med så mycket.
Gör de när jag inte spenderar timmar på gymmet.
I dag har jag hunnit med:
Plockat ur diskmaskinen
diskat de som va i diskhon
lagat mat
vikt tvätten
tvättat
och
duschat
Känner mej riktigt duktig.
Är inte varje dag jag är så duktig.
Bäddat sängen har jag också gjort och hälsat på svärmor.

Ja, i dag lärde jag och Anci upp en ny tjej på jobbet. Madde heter hon. Hon va så duktig.
Hoppas inte jag och Anci har skrämmt henne. Vi är ju så flummiga.
Men hon sa att hon inte vart de. Så jag hoppas de. =)
Nu har Madde jobb ett tag fram över. Så jag hoppas hon kommer att trivas hos oss.
Nej, nu ska jag hänga tvätten.




Kommentarer
Postat av: Madelene

Ni skrämmer mig inte alls, bara roligt att ni flummar :) Eller anci skrämde mig med sitt djungelvråål för musen :D Jag kan vara ganska så flummig själv så jag kommer nog att trivas kanon, känns iaf bara bra hittills :)

2009-02-26 @ 20:31:52
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0