De va inte meningen.

Nej, de va de verkligen. Har liksom inte haft tid att blogga. Vet inte vad jag har gjort. Eller jo, de vet jag ju.
Har ju kollat på One tree hill.
Men nu har jag inga avsnitt kvar. =( Måste be Cliff kolla om avsnitt 17 har kommit ut.
Jag är beroende..

Annars så har jag inte gjort så mycket. Jobbat och tränat. Somnade kl 21:30 ungefär igår.
Förstår inte att jag inte kan hålla mej vaken på fredag. Måste va jätte tråkigt för Cliff.

Ja, får så vad dagen leder till i dag. Pratade om att Camilla och Jojje skulle komma över. Beställa met och kolla på melodifestivalen.
Ska prata med Camilla i dag. Men de låter trevligt.

Äntligen fick jag prata med Marcus i går. Han kom ner på gymmet en sväng och pratade lite. Hade precis kommit från sjukhuset. Legat där sen i tisdags. Men han va inte helt pigg än. Och inte kan läkarna svara på vad de är heller. Men nu är han hemma iaf. De trodde at de kunde vara magmunnen som inte stängdes ordentligt, Men Mackan trodde inte de.
Nej nu ska jag lägga in lite bilder på datan. =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0