De va de. =)

Ja, mer säger jag inte. =)

Annars så har jag jobbat och varit på gymmet, Körde 30 min rodd sen blev de ett bröst pass.
Så nu kommer de känns att jag lever i morgon. Härligt.
Cliff han var lat i dag. Körde en vilodag. När jag kom hem och ropade hej så svarade han inte. Konstigt, tänkte jag. Är han inte hemma?
Jo, då. Han låg och sov så sött på soffan. Stackaren var helt slut.
Nu blir de soffan resten av kvällen. Kollar på Top model nu.
Har inte planerat lördagen än. Vet inte hur de blir. Är ju alla hjärtans dag då.
Ska kolla vad Camilla och de andra vill.
Fan, va trött jag blev. Blir nog sängen efter Top model.


Kommentarer
Postat av: louise

du har blivit utmanad ! kolla min blogg för att veta mer. :)

2009-02-10 @ 21:13:06
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0