De gå ju så fort.

De va den helgen de.
PÅ fredagen så somnade jag före kl 21:00. Kan inte fatta. Skulle ju bara vila ögonan i pausen på Let´s dance. =)
Men de gick inte. Vaknade kl 00:15 och gick in och la mej i sängen och sov till kl 10:20 på morgonen.
När jag vaknade så körde jag i gång och städade huset.
De tar ju sånn tid. Har ju några kvadrat och städa. Typ 170 kvadrat.
Behövde visst lite sömn tror jag. I går kollade jag och Camilla på Melodifestivalen hemma hos oss. Sen kom Annso, och hennes date och Niklas Holm förbi. Satt och drack lite sen blev de Skutan.
Alltid lika trevligt där Många man känner. Mange kusin va där. Han fyller 30 år i morgon. Grattis i förskott..
så i dag vart de en promenad till mamma. Nu sitter jag och kollar på LA ink.
Cliff jobbar på gymmet.
Fundera på om jag ska ner och gå lite på bandet.
Får se om jag orkar.. =)

Kommentarer
Postat av: louise

du hat blivit utmanad. kolla min blogg. :)

2009-02-22 @ 19:49:14
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0