De blir aldrig som man tänkt sej.

Nej, precis.Jag stod i köket nyss hem kommer från gymmet. Höll på att koka ägg och gjorde mej en mackrills macka.
Då ringde Marcus ringde från gymmet och frågade om jag kunde komma och byta av han.
Stackarn har ätit nå dåligt och har världens magkramper.
Jag hade inte mage att säga nej. Stackaren hade så ont.
Vet inte om han har åkt till sjukhuset nu. Jag bad han göra de. Så de inte är blindtarmen eller nå.
Kanske ska ringa och kolla hur han mår. Har aldrig sett han så blek och dålig.

Men annars så gick de fin fint på gymmet. Lit tungt va de. Har ju inte kört styrka på länge nu.
Men kul va de. Körde Biceps och Triceps i dag. Blir nog bröst och nå mer i morgon.
Nu är jag tillbaka på rätt bana igen. =)

Inte har jag laggt in nå bilder sen lördagen heller. Har inte haft tid.
Men jag har bett Cliff ladda hem One tree hill i alla fall. Annso ringde och hade sett avsnitt 12, de va skitbra. själv har jag bara sett till avsnitt 11.
Men nu laddar Cliff för fullt. =) Finns tydligen till avsnitt 16 ute nu.
får se om han hinner packa upp de och lägga in text tills i morgon.
Hoppas hoppas.
Älskar den serien.


Nej nucska jag kolla klart på Lipstick jungel. Sen är de sängdax börjar kl 6 i morgon.
Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0