Blev inge bloggandes igår.

Nej, jobbade ju på gymmet igår kväll, så när jag kom hem så käkade jag lite sen blev de sängen.
Annars så har de inte hänt så mycket.
Har fixat jobb till Sarah och Annsofi på gymmet. Dom ska börja att städa där.
Så dom blev så glada så. Tur att man kan göra sina nära och kära glada.=)
Så nu kan dom också börja gymma.
Nu finns de inga undanflykter för att de inte kan träna.

Men i dag var jag till Svärmor och drog slingor på henne. De blev så fint så.
Sen hjälpte jag henne att sätta ut saker på tradera.
Men de blev ingen träning i dag. Körde en vilodag.=) Behövs i bland de med.

Sen ringde jag Annsofi och hade en dil med henne.
Jag sa-Om du nominerar mej till Gry´s tjejplan så nominerar jag dej.=)
Och sagt och gjort. De gjorde vi. =)
Tänk om man blir utvald.
Hoppas Hoppas.
Fan, va skönt. Komma bort till solen.Gran Kanaria. Slippa jobba på en vecka. Bara sola, bada och ha de bra.
Bara en massa tjejer. Ett helt plan. 70 st tjejer.
Ja, de vore något de.
Nej, nu ska jag kolla på RAW som jag spelade in i måndags.
Saknar dej Cliff. Så tomt utan dej.
Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0