Äntligen!

Ja, precis.. Äntligen så fick jag fart på min mejl. Den slutade att fungera för tio dagar sen. Kunde inte komma in på den. De stod ange lösenord. Och ett sånnt hade inte jag. De som jag skulle kunna tänka mej att de va, var de inte.
Så Cliff fick mejla bredbandsbolaget och fråga hur vi skulle bära oss åt för at fixa de.
I dag fick vi svar. Så nu fungerar den igen.
31 olästa mejl hade jag. =)
Populär... =)
Annars har de inte hänt mycket. Va ner på gymmet och körde ett pass. Ska jobba där i morgon. Mindre kul.
Ja, ja.. Men nu ser jag fram i mot lördag.
Melodifestival och Tacos. Mums..

Nu har du lite och läsa Camilla Palmgren. =)
Hoppas du kommer på lördag. Skulle vara trevligt. Ta med Jonas med. Kan grabbarna umgås..=)

Nej, nu blir de sängen.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0