Varning!!

Vi har ett nummer som trackar oss på våran hemtelefon.
De är 0313033204. De ringer flera gånger om dagen, flera gånger i veckan.
Men jag svarar inte. Kollade upp de på både hitta. se och på eniro men utan resultat.
Men när jag sökte på eniro så fick jag upp ne annan sida som hette vemringde.se.
Där fick jag läsa om en massa som är utsatt för samma sak.
När vissa har svarat såa har de inte varit någon i luren. När andra har svarat så hör de röster men ingen säger något.
En person blev uppringd av detta nummer kl 2 på natten.
Fan vad tokig jag skulle ha blivit.
Vi har NIX men de fungerar tydligen inte.

Kommentarer
Postat av: Pety

Vi har oxå nix men det fungerar som sagt inte ett dugg. Ringer folk var å varannan dag hit å ska babbla om en massa skit!

2009-12-16 @ 18:25:06
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Madelene

Åh det är inte bara vi som är utsatt. Det ringer minst 3 föräsljare hit dagligen typ. Å det där numret har ringt mig på mobilen men jag har icke svarat. Kollade precis som du och fick med upp samma sida vemringde.se



Så hiimla drygt! Kan man bara inte få vara ifred!

2009-12-16 @ 20:10:26
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

nej man ska inte svara på okända nummer, finns massa som kan stå en dyrt om mna lyfter luren tyvärr!



ha de gott. kraaam

2009-12-16 @ 22:04:54
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ringer försäljare kan man säga man har nix o att de inte får ringa då slutar dom iaf till oss.. tydligen ringer de från olika bolag för pension nu när vi flyttat dock..

2009-12-17 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0