Underbart

Nu ska jag i väg och få en fotbehandling.
De är första gången jag kostar på mej en sådan.
Hoppas de inte blir sista heller. =)

Blev ingen åkpåse för våran del. Var in på Barnens hus och pratade med en i personalen där.
Hon berättade att de kommer att bli jätte trångt med en åkpåse i våran vagn.
Har en crescent vagn med åklift eller vad de heter.
Den är bra liten faktiskt så hon gav mej ett tipps att lägga i fårskinn och ombona med filtar eller likande.
De blev så mysigt så. Hoppas inte Nova kommer att frysa.
Får låtabli att gå ut med vagnen om de är 10 minus ute.

Så då var vi i väg till Ikea och köpte ett till fårskin. På Barnes hus tog dom 499 kr för ett sånt och på Ikea tar dom 299 kr.
De va de jag visste att Ikea var billigare så de blev en tripp dit.

Nej, nu ska jag i väg. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag har också bara fårskinn.. blir så svårt att packa ner dom små i åkpåse ändå.. armarna brukar dom iallafall vilja ha utanför. Så fårskinn o täcke/filt blir minst lika varmt =)

kramar

2009-12-04 @ 18:46:49
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0