Trevligt trotts allt

De blev en trevlig dag trotts besöket på BVC.
Kom inte ens i håg vad Nova vägde och hur lång hon var.
Var så nervös inför sprutorna så jag kommer inte i håg vad Anna-Karin sa.
Måste kolla sen. Berättar i nästa inlägg.

Efter BVC så följde Madde och Malte med hem till oss. Lite senare så så kom Emelie och hennes döttrar.
Så de blev ett babyboom här hemma.
När huset var tomt så blev de lite mat i magen sen så ringde Marina så gick jag och Nova dit.
Så kul och få träffa dom igen.
Marina blev så glad för pressenterna. Tur de.

Nu ska jag krypa ner i soffan med Nova. Cliff den stackaren han fick jobba dubbelpass i dag. Från kl 8-24. Stackaren.


Mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0