Tar de i morgon

De blev ingen tripp till Barnens hus i dag. Vi var hem till Svärmor/Farmor ist. Hon ville ha hjälp med att slinga sitt hår.  Sen så ville hon ju se Nova innan dom åker till Egypten i morgon.
Där blev vi  i några timmar. Förstår inte var tiden tar vägen när vi är där. =)

Nej, så Barnens hus tar vi i morgon. Mamma ska åka med så slipper Cliff.
Cliff stackaren är hemma från jobbet, för i går när vi bade Nova så skulle han bära bort badbajlan till diskbänken och tappa ur vattnet. När han väl skulle sätta ner badbaljan så smällde de till i ryggen för han.
Han har lite ont stackaren. Men han var i väg till Svanberg i morse som knäckte han och gjorde lite annat så lite bättre är han, men absolut inte bra. Han har till och med ont när han andas ibland. Usch inte roligt och se hur ont han har. Älsklingen min..



Ja, i morgon blir de Barnenshus då. Efter de så ska jag på fotvård. De har jag aldrig unnat mej förr. Men nu äntligen ska jag de. Jag ringde för att jag hade nageltrång. Så frågade hon om jag bara ville fixa de eller få en hel behandling.
Jag beställde en hel behandling. Kan ju vara skönt och få en fotbehandling efter att hon har plågat min stortå..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0