Starkast på Galaxen Gym

I dag hade vi en tävling på Galaxen Gym.
De var jätte kul. Men de vart en riktig skräll vem som vann.
Hehe tror inte Cliff och gänget blev så glad av att bli slaem av en sånn liten kille på 60 kg.
Men nästa tävling som blir i sommar ska vi nog köra med andra regler. Den som lyfter tyngst.
Nu skulle killarna vägas in först när de kom. Därefter sin vikt så fick de fram hur mycket de skulle ta i bänkpress och i marklyft.
I bänk skulle de ta sin kroppsvikt och 2,5 kg till tror jag de var.
Tävlingen startade med Chins. Där skulle de köra hur många de orkade. Som ni förstår så är de en klar fördel att man har en lätt kropp i den här övningen.

Några bilder på de tävlande i övningen Chins:
Min sambo


Devil kämpade på han med. =)




Efter Chins så var de Bänkpress.
I den här övningen så är Cliff riktigt stark.. =) Så i den här övningen var Cliff starkast.
Här var de sin kroppsvikt och 2,5 kg till.
Tror jag att de var om jag minns rätt.



Robin



Efter Bänkpressen så var de "mördarövingen enligt Cliff" Marklyft.
Devil han kämpade på men slutade trotts allt slit på sista plats.
Här var de 2 gånger sin vikt de skulle ta.



Cliff körde på trotts sitt ondaknä.



Här har vi vinnarna:


Killen i mitten han vann tävlingen.
Mackan till vänster han kom 2:a och min älskling till höger han kom 3:a.

Till tävling som blir i sommar ska jag ställa upp hade jag tänkt. Så nu ska jag ta och komma i gång med träningen igen. Underbart. Har saknat de lite.
Så nu blir de till att fixa barnvakt när jag ska ner på gymet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0