Redan över?

Shit vad helgerna går fort.
Men faktiskt så har vi hunnit med en hel del. Skönt de.
Men jag kommer nog inte sova mycket i natt. Usch nej. Kommer nog drömma hemska drömmar om sprutorna Nova ska få i morgon.
Stackars min lilla tjej.
Men sånn tur är så slipper jag hålla henne. Syrran min ställer upp och följer med.
Bara hon inte kommer i gång och ska föda i natt.
De skulle inte förvåna mej. Hon har sitt BF datum om 5 dagar.

I morgon så ska vi få besök av Emelie och Vintra.
De ska bli så kul och få se hur mycket Vintra har vuxit. De var några veckor sen vi sågs sist.
Ska även ringa Madde och se vad hon ska hitta på i morgon. Hon kanske vill komma över hon med? Då får vi ett riktigt babyboom här hemma.

Nej, nu ligger Nova och snackar för fullt här. Tror hon säger att hon vill ha tutte..=)

Sov gott alla mina läsare.
Jag hoppas jag också får de.
Får man vara så här spruträdd som jag är? Kanske borde gå i terapi? =)

Min prinsessa i dag:




I dag hade Nova Hello Kitty från topp till tå.



Kommentarer
Postat av: Kimmizz

Hej!



Jag är nog minst lika rädd som dig om inte värre. Klarar inte alls av när barnen ska ha sprutan. Imorgon ska Emil få den och jag tok svettas av bara tanken. Men jag tog upp de med BVC tanten som jag har och hon förstog mig och tar barnen medans sprutan sätts och sedan finns jag där för att bara älska & stötta mina barn när de gör ont. Du kanske också kan få sådan hjälp ? Hoppas de gick bra ialla fall.. Kram Kimmizz

2009-12-07 @ 13:06:46
URL: http://kimizen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Halkade in här av en slump :) Jätte söt liten tjej du har :)

2009-12-12 @ 13:43:48
URL: http://lacamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0